wtorek, 7 października 2014

Prima October's Challenges!

Witajcie kochani.
Analizujac moje  poczynania na blogu doszlam do wniosku, iz nie ilosc a jakosc bedzie teraz preferowana. Czasami czuje sie jak mlody zrebak co to wszystko che widziec, wszystego dotknac, wszystko sprobowac.  Ale przeciez to nie o to chodzi. 
Czasami gdy czytalam opisy prac dziewczyn bylo takie zdanie...."od dawna chcialam to zrobic". 
Rany Julek  , zasnawialam sie..."czy one maja natchnienia?"  Och jak bardzo im zazdroscilam. Hmmmm jako "swierzynka" nie rozumialam tego..ale teraz rozumiem, ze widzisz  jakies zdjecie i czujesz wewnetrzna potrzebe patrzenia na nie ale w innym otoczeniu...w takim "artystcznym" otoczeniu.
Tak wiec powstal ten canvas .  A teraz zaczne dystyngowanie jak na "artyste" przystalo. 
 Z zamiarem zrobienia go nosilam sie od dluzszego czasu...wlasciwie od czasu przed scrapbookingowych...poprostu zawsze je lubilam.  Napawa mnie refleksja o przemijaniu.  Niedlugo listopad dzien Wszystkich Swietych tak piekny w Polsce  i niepowtarzalny w zadnym zakatku koli ziemskiej i tak bardzo mi bliski.
A teraz komercja jak na "artyste" przyslalo. 
LO zglaszam na  Prima October's Challenges






5 komentarzy:

  1. piękne wykonanie Joasiu!
    całe mnóstwo detali
    ale przekaz trochę taki smutny...
    przemijanie jest faktem i nie musi byc smutne, smutne jest to co nieuchronne

    pozdrawiam już bardziej optymistycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG Dorotko nie mialo byc smutno....mialo byc refleksyjnie....bo zapominamy, ze wszystko przemija dobre i zle. Moj optymistyczny przekaz to - Cieszmy sie tym co mamy !!!!

      Usuń
    2. o tak! :-)
      "Cieszmy się z małych rzeczy, bo wzór na szczęście w nich zapisany jest"
      tekst z piosenki, ale bardzo go lubię.

      pozdrawiam Joasiu

      Usuń
  2. Twój blejtram w pierwszej kolejności, wśród wszystkich ikonek przykuł moją uwagę, gdy przegladałam prace na blogu primy. Niezwykle mi się podoba, doskonale skomponowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo , Bardzo dziekuje za docenienie mojej pracy .Powstal z potrzeby serca i chyba to widac :0)

      Usuń